בכל פעם שאתם נתקלים בעסק שמזלזל בכם, דופק אותכם, או סתם מתנהג בצורה לא ראויה – אל תתעצבנו, תתחשבנו!

במקום להחזיק בבטן, תעלו על הכתב את מה שמפריע לכם (בדייקנות, ובלי להגזים!) ותשלחו לנו.  אנחנו נפרסם את זה.  הביקורות האלו נשארות בגוגל ונותנות ללקוחות אזהרה ולאירגונים תמריץ כואב להשתפר.

איך מתלוננים?  פותחים חשבון וכותבים

פשוט תירשמו לאתר ותכתבו מה מפריע לכם, עם כמה שיותר גיבוי, פרטים ועובדות.  וכידוע אין עובדה חזקה כמו תמונה טובה.

תשתדלו לכתוב לפחות 500-300 מילה (פחות זה לא מספיק פרטים ויותר מכך זה כבר חופר) לאחר שרשמתם תבדקו שוב את העברית, הניסוח והפרטים.  לדוגמה, תבדקו שכל השמצה שכתבתם מגובה בעובדות (אחרת תסתבכו עם משפטנים).

התלוננו עליכם? טפלו בזה בהקדם!

ואם אתם עסק שכתבו עליכם, אז תתחילו בלבדוק טוב טוב למה זה נכתב, יש סיכוי טוב שאת מה שאתם קוראים כאן הרבה אנשים אומרים בלב – אז לפני שאתם באים בתלונות לכותבים שלנו תבדקו שאצלכם כל הליקויים תוקנו.

ואז, כאשר זה תוקן, תשלחו לנו הסבר על הליקויים שמצאתם, איך תיקנתם אותם, ומה השיפור שאתם מציעים הלאה.
אנחנו כאתר לא מבקשים פיצוי, וגם לא מבקשים כסף.  רק רוצים שהיחס אלינו יהיה מכבד ומכובד. אבל יהיה לכם נכון לפנות למפרסם הביקורת ולהציע לו התנצלות או פיצוי כדי שיערוך את הביקורת.

כדי למנוע אפשרויות סחיטה אנחנו לא מאפשרים להוריד את הביקורות.  אבל אנחנו לגמרי מעודדים מתלוננים להוסיף עידכון גדול בתחילת הפוסט על התהליך שהם עברו והתיקון שהם קיבלו.  ועדכון כזה, שתדעו, הוא המלצה הכי טובה שאתם יכולים לקבל כי זו המלצה ממי שדווקא קטל אותכם בעבר!