בדיחה ישנה מספרת על סמל שמגיע לטירונים שלו ומודיע שיש לו בשורה טובה ובשורה רעה בשבילם. הטובה היא שהיום הטירונים ייזכו להחליף תחתונים. הרעה היא ששמעון יחליף עם משה, ואבי יחליף עם יוסי.
הבדיחה החדשה היא שפלאפון מאפשרת לך להחליף את המכשיר המקולקל, אבל אתה פשוט מקבל מכשיר מקולקל שמישהו אחר ביקש להחליף…
הסיפור המלא
אז בהמשך לבעיות הקודמות עם פלאפון, ועם מכשיר הנוקיה E71, שהתקלקל, תוקן, התקלקל שוב, והעביר אותי מסכת ייסורים בהמתנה לשליחות סלולרית – גיליתי מילכוד 22 מרתק.
אז מתברר שפלאפון אכן שולחת לך מכשיר במקום הישן, אבל הוא לא ‘חדש’ אלא ‘מחודש’ (תיאורטית, בחודש הראשון אתה אמור לקבל מכשיר חדש, אבל הטיפול בתקלה הראשונה לקח כל כך הרבה זמן, שביקשתי להחליף רק אחרי 31 יום, ואז אי אפשר…).
מה זה אומר ‘מחודש’? זה אומר שזה מכשיר שמישהו אחר החזיר ופלפאון תיקנו.
אז את זה אני יודע עכשיו, ואני גיליתי את זה כאשר המכשיר ה’מחודש’ שהשליח של פאלפון נתן לי בסימטה צדדית באזור התעשיה רעננה התחיל גם הוא לעשות בדיוק את אותו סוג של בעיה – מקשים שלא עובדים.
אז מה מתברר? בדיוק כמו שאני עצמי נתקעתי עם מכשיר מקולקל, מסרתי אותו לתיקון בפלאפון וקיבלתי אותו בחזרה מקולקל, כך הם עשו עם הלקוח הקודם שהמכשיר שלו הגיע אלי (‘תיקנו’ בלי לבדוק שזה עובד), וככה הם בטח עושים עם הלקוח הבא והאומלל שיקבל את המכשיר שלי.
מביך, נכון?
ובנושא אחר לגמרי, אם אתה מעוניין ללמוד ולדעת איך להתגבר על פחד קהל, אפשר לעשות את זה.
John Doe - July 27, 2015 @ 19:09
לתבוע אותם!
Sara Marley - July 27, 2015 @ 19:10
ואוווו