כמה חבל שפלאפון משקיעה המון בפירסום של המכשירים החדשים, אבל אין לה מספיק מהם במלאי כדי להחליף מכשיר שהתקלקל. פעמיים.
הסיפור המלא:
קניתי מכשיר חדש של נוקיה. אומרים שנוקיה מאד אמינה, אבל המכשיר שלי התחיל להתקלקל כבר אחרי שבועיים. בהתחלה הקלקות על מספרים הם לא היו מגיבים והיה צריך ללחוץ פעם שניה. אח”כ גם הפעם השניה היתה בעייתית והיה צריך ללחוץ ממש חזק. בהמשך גם לחיצה ממש חזקה לא עבדה, וזה כבר בעיה.
בהדרגה עוד ועוד מקשים לא עבדו- זה התחיל עם 6, אח”כ גם X (זה מכשיר עם מקלדת מלאה) ואז המכה האמיתית – המקש שפותח את הנעילה נתקע – אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
נו, אז הולכים לפלאפון ברמת גן, משלמים 6 שקלים חניה, מחכים שעתיים בתור צפוף עם המון חרדים כועסים והנציג מרצה לך איזה חצי שעה על כמה המכשירים של נוקיה אמינים ואיך בכל זאת תיקנו לך מקלדת .
נפתרה הבעיה.
לשלושה ימים.
ואז בנהיגה הביתה אתה מתקשר להורים וטועה במספר. אתה אומר לעצמך שכנראה לא חייגת טוב, אבל בפעם השניה שמקש 8 מחליק, אתה מבין שדז’ה וו…
אז התקשרתי לפלאפון וביקשתי שליחות סלולרית (אין לי שעתיים לשבת במרכז השירות שלהם ולקבל יחס רע) – ומסתבר שזה גוזל זמן לא פחות. עד שאתה משיג מישהו במבוך הנתבים הקוליים, ועד שמאמתים איתך כל פעם מחדש את הפרטים, ואז מה השיא – אין להם מכשיר כזה במלאי לשירות השליחות הסלולרית שהם כל כך משוויצים בה.
בקיצור, אני כבר שלושה ימים עם מכשיר שרק מקבל שיחות – אין לי גישה למייל, ליומן, או אפילו להחזיר שיחה למישהו שהיה בממתינה.
ובנושא אחר לגמרי, אם אתה מעוניין ללמוד ולדעת איך להתגבר על פחד קהל, אפשר לעשות את זה.
Anonymous - July 27, 2015 @ 19:11
בעיה
teste - January 29, 2021 @ 06:01
מעצבן ביותר. נקווה שילמדו לקח