ביקורת חברות ואירגונים - תן לכולם לדעת

דוכנים בקניון הם כנראה דבר רווחי – עובדה שכמעט כל הקניונים עושים אותם. קראתי פעם שהציעו לרשת שעונים לעבור מדוכן באמצע הקניון לחנות גדולה יותר ומרכזית יותר (וכמובן מכובדת בהרבה) והם סירבו. כי כשאתה באמצע הקניון אי אפשר לא להיתקל בכך – אתה פשוט תקוע לאנשים בפרצוף. וכאן מתחילה הבעיה – כי לפעמים מרוב גרידיות הקניון דוחף כל כך הרבה דוכנים, כל כך גדולים, שנעשה קשה לעבור, במיוחד עם עגלת תינוק.

Continue reading

לכבוד שר התקשורת משה כחלון שלום, הנידון: בקשה להצעת חוק : מניעת הטרדה טלפונית ע”י חברות מסחריות היום 28.12.2010 בשעה 14:01 קיבלתי שיחת טלפון ממספר חסוי. עניתי לשיחה, ובצד השני ענה לי סוכן של אורנג’ : – הוא: “שלום, אני גרי. ראינו שאת לקוחה של פלאפון ויש לי כמה שאלות לשאול אותך”. – אני : […]

Continue reading

בחורה שאני מכיר בשם מיה בן ארי, שמקדמת יוזמות חברתיות עם המון רצון טוב, מנסה כרגע להרים הצעת חוק בנושא ספאם וטלמרקטינג.  הרעיון הוא להביא לישראל את חוק ה Do-Not-Call directory של רשות התקשורת הלאומית של ארה”ב (ה-FCC ) שמאפשר לאנשים להירשם במאגר לאומי של מספרי טלפון אליהם אסור לעשות טלמרקטינג. החוק יעזור לכולנו ליהנות […]

Continue reading

מסתבר שיש להם תוכנה שעוקבת אחרי תבניות הקניה של הלקוחות וכאשר הם רואים חריגה מהתבניות הם מתקשרים לבדוק.  במקרה הזה באמת הכרטיס שלי נגנב והם עלו על זה עוד לפני שאני שמתי לב.

Continue reading

מכירים מאבטחים ‘אינטימיים’?
מכירים את כל המאבטחים האלו שדוחפים ידיים, ממשמשים אותך אם צריך או לא?

Continue reading

הלב של הטיעון הוא שכאשר רוב הקניונים בארץ שייכים לשתי משפחות (משפחת עזריאלי ומשפחת עופר) אז אפילו גופים עוצמתיים וחזקים כמו קסטרו, שופרסל ואפילו אפל – חייבים לחיות עם מה שיש.

Continue reading
ירושלים

יש מלונות גרועים, ויש ‘בוטיק הרובע’ בירושלים, שהוא גרוע בליגה ייחודית משלו. נתחיל מהסוף: היחס היה כל כך גרוע שמצאנו את עצמנו נעולים שעות מחוץ ללובי, באמצע הלילה, בקור כלבים כשאף אחד לא עונה לטלפונים כדי להכניס אותנו לחדר. כזה דבר עוד לא שמעתם, נכון? ועל טלפן מהקבלה שמסרב לתת הוראות הגעה אבל רוצה להזמין […]

Continue reading

התקלקל לי הטלפון, ורציתי לתקן אותו במהירות או לקנות מכשיר חדש.  התקשרתי לכמה מקומות לשאול אם הם מתקנים את הדגם הזה (זה לא מכשיר נפוץ במיוחד) והם היו הראשונים שאמרו שכן.  מה שהם לא אמרו זה שייקח להם כמה וכמה וכמה ימים לתקן לי אותו. אז כבר כשהגעתי הרגשתי שמשהו לא בסדר, כי הטכנאי גם […]

Continue reading

אני חובב גדול של תידלוק בשירות עצמי – זה תמיד מהיר יותר מלחכות למתדלק, וגם  בד”כ זול יותר.  אז אלא אם אני עם תינוק צורח באוטו, אני אעדיף לתדלק בעצמי. הבעיה היא שמדי פעם נתקלים בתחנה שבה עמדת התדלוק העצמי לא כוללת  קורא כרטיסי אשראי, ואז צריך להיכנס לחנות הyellow /מנטה וכד’ כדי לשלם ידנית […]

Continue reading

התנדב להרצות לארגונים נזקקים

%d bloggers like this: