התקלקל לי הטלפון, ורציתי לתקן אותו במהירות או לקנות מכשיר חדש.  התקשרתי לכמה מקומות לשאול אם הם מתקנים את הדגם הזה (זה לא מכשיר נפוץ במיוחד) והם היו הראשונים שאמרו שכן.  מה שהם לא אמרו זה שייקח להם כמה וכמה וכמה ימים לתקן לי אותו.

אז כבר כשהגעתי הרגשתי שמשהו לא בסדר, כי הטכנאי גם היה המוכר וראו שכל דקה שהוא יושב על מכשיר במעבדה  נכנס לקוח לחנות והוא קופץ לתת לו שירות – בצורה נחמדה אמנם, אבל לא ממש מקצועית.

הראיתי לו את המכשיר, הוא אמר שייקח לו איזה שעה שעתיים להגיע אליו, ושהוא ייתקשר אלי.  ביקשתי שייגמור עם זה עד הצהרים כי בארבע אני יוצא מהעיר.

עד ארבע וחצי הוא לא התקשר, אז התקשרתי אליו.

הוא אמר שהוא עוד לא הגיע למכשיר אבל זה בטח ייקרה בקרוב והבטיח להקשר כשזה יהיה מוכן.

עד הסגירה הוא לא התקשר, אז התקשרנו אליו (אשתי.  אני הייתי מחוץ לעיר).

הוא אמר שעוד לא הגיע למכשיר, אבל יעשה את זה למחרת בבוקר, ושמתישהו למחרת נגיע אליו לקחת.

כל היום למחרת הוא לא התקשר, ולמרות שהתקשרנו אליו כמה פעמים הוא לא חזר אלינו.

עבר סוף השבוע, וביום ראשון שאחרי (כשאני כבר מכמה ימים בלי מכשיר ומתפס על קירות) ניסיתי מהבוקר להתקשר אליו.  הם לא פתחו את החנות ב-8:30, וגם לא ב-9:30, וגם לא ב-10:30.  ב-12:00 החלטתי שאני אלך לשם בעצמי ואראה מה קורה שם.  כשהגעתי הוא הסביר שהטלפון מקולקל (במעבדת סלולר?  איך?). נתתי לו הרצאה שלמה על החשיבות של שירות. לא עזר.

הוא אמר שבדק את המכשיר שלי והמכשיר צריך חלקים שאין לו אז הוא הזמין.  זה בטוח יגיע עד הערב, ואז הוא ייתקשר אלי.

לקחתי לו את הסים, והלכתי לקנות מכשיר חדש במקום אחר.  אמרתי לעצמי שמקסימם יתקן את המכשיר ויהיה לי עוד אחד.  ליתר בטחון התקשרתי אליו בערב, והוא אמר שהוא עמוס אבל תיכף מגיע למכשיר שלי ואז יתקשר אלי.

הוא לא התקשר, אז למחרת בבוקר התקשרתי.  הוא אמר שהחלקים הגיעו, אבל עוד לא תיקן את המכשיר.  ביקשתי שיתקן עד הצהרים כי בצהרים אני נוסע לחו”ל ליומיים.

הוא לא התקשר.  אבל למחרת, כשהייתי בחו”ל, הוא התקשר חמש פעמים. המכשיר תוקן.

הייתי מתלונן לבוס שלו. אבל הוא הבוס. כנראה שכאן זה התלונה היחידה שתגיע אליו.