עשיתי העברת בעלות למכשיר סלולרי של פלאפון. מתברר שהוא לא נקלט עד הסוף במחשבים שלהם, ולכן הם מחייבים כרטיס אשראי של לקוח אחד ומזכים חשבונית של לקוח אחר.
אה, וכדי להשיג אותם בטלפון צריך לחכות על הקו 13 דקות רק בשביל לשמוע שמוקד שירות לקוחות לא מטפל בך וצריך לפנות למוקד שירותים פיננסיים.
אה, ובמוקד שירותים פיננסיים צריך לבלות חמש דקות בתפריט הקולי עד שמוצאים את המקום הנידח שבו אפשר להגיע לבן אדם חי.
תענוג לעשות אתכם עסקים.
ובנושא אחר לגמרי, אם אתה מעוניין ללמוד ולדעת איך להתגבר על פחד קהל, אפשר לעשות את זה.
Sara Marley - July 27, 2015 @ 19:10
איזה חוצפנים