לא ראיתי את עצמי כלקוח של סלקום. כלומר, מעולם לא התקשרתי לסלקום וביקשתי להיות לקוח שלהם, אבל הם קנו את נטוויז’ן ואני לקוח של נטוויז’ן כבר 15 שנה וככה נהייתי לקוח של סלקום. אני לא יכול להגיד שהייתי מרוצה מהשרות של נטוויז’ן, אבל בחיי שעכשיו אני מתגעגע לשירות המחורבן שהם נתנו כי מאז שהם עברו לסלקום ההמתנות על הקו נעשו בלתי נסבלות, המקצועיות של הנציגים הידרדרה, והרצון לדפוק את הראש בקיר בכל פעם שאתה מתקשר אליהם התעצמה.
לפני ארבעה חודשים הצטרפתי לשירות הטלפון הקוי שלהם. היה להם מבצע מאד אטרקטיבי, שגם לא כלל התחייבות, אז אמרתי לעצמי שניתן לזה צ’אנס. בפועל כמעט לא השתמשתי בקו שלהם כי האיכות שלו היתה נמוכה מדי, עם המון הפרעות, והוא גם פגע במהירות הגלישה שלי באינטרנט, כך שהעדפתי להמשיך להשתמש בפלאפון שלי. מכיוון שאני יודע כמה מעצבן להתנתק מהם דחיתי את ההתנתקות תוך שאני משכנע את עצמי שיש שימוש לקו ביתי נוסף (הוא עזר לי למשל כשהייתי מחפש את הפלאפון אז יכולתי לחייג אליו ולמצוא אותו), אבל בשבוע שעבר נמאס לי וניסיתי לבטל. מה שלא ידעתי זה שבינתיים סלקום השתלטה על נטוויז’ן והשירות נעשה עוד הרבה יותר גרוע מאשר סתם ‘מעצבן’.
במשך ארבעה ימים ניסיתי להגיע לנציג שלהם, אבל הם סוגרים את המרכז מוקדם, או שהקווים שלהם עמוסים והם מבטיחים שנציג יחזור אליך והוא לא חזר, אבל מיום רביעי עד יום שני לא הצלחתי לתפוס נציג. ביום שלישי החלטתי לשבת על הקו עד שאני מוצא עם מישהו לדבר.
בלי להיכנס יותרמדי לפרטים, ישבתי 15 דקות עד שהגעתי לבן אדם הראשון, שכמובן היה לא מוסמך, אז הוא העביר אותי לבחורה הבאה, שמסתבר היתה אחראית ללקוחות פרטיים ולכן העבירה לעסקיים, ואז הנציגה הבאה רצתה להעביר אותי לשימור וכן הלאה. לקח בערך שעה ורבע לעשות פעולה קטנה ופשוטה של לבקש להתנתק. עכשיו צריך לארגן את כל הממירים והכבלים ולשלוח להם.
בקיצור, אם שקלתי אי פעם לעבור לסלקום, אז החוויה הזו לגמרי גרמה לי לשכוח מהרעיון. טמבלים.
ובנושא נפרד לגמרי, מי שרוצה ללמוד להתגבר על פחד קהל, יכול לעשות את זה.