יש כמה דברים מעצבנים בויקטורי (לא המבחר והמחירים – הם סבבה. גם הניקיון) .

בראש רשימת המעצבנים זה שהקופאיות לא יכולות להוציא חשבונית-מס, והשני הכי מעצבן זה כשהקופה הראשית לא זמינה להוציא חשבונית.

בואו ניקח את סניף שבעת הכוכבים לדוגמה.  התור בקופות ארוך ומתיש. מילא. בכל הסופרים ככה.
וכשאתה מגיע לסוף התור, ומבקש חשבונית מס הם לא יכולים לתת לך.  למה?
מה הבעיה לשנות את התוכנה כך שכל קופה תוציא גם חשבונית?  הרי במילא כל קניה חייבת לקבל חשבונית, אז למה לא לתת אותה ללקוח?

בקיצור, אם בסופר רגיל צריך לעמוד בתור מעצבן בקופה, אז בויקטורי צריך לעמוד בתור מעצבן בקופה – פעמיים!

קופה לא עונהכשקופה ראשית לא עונה

הבעיה היא שקופה ראשית לא תמיד בכלל נמצאת.  כל הך הרבה פעמים קורה שאחרי תור בלתי נסבל בקופה, אתה ניגש לקופה ראשית ואין שם אף אחד , למשל כמו בתמונה למעלה.  קוראים לקופה ראשית, הקופאיות כורזות לה, ולפעמים היא מגיעה מהקצה השני של הסופר עם איזה תירוץ. ולפעמים לא.

לפני שנה הייתי עם חשבונית של 500 שח שאי אפשר היה להוציא. הילדה היתה רעבה ועייפה, ואי אפשר למצוא את קופאית ראשית. והתור נהיה ארוך.  בסוף הילדה קפצה על המתקן של הממתקים, נכנסה לעמדה של הקופאית הראשית, מצאה שם את המיקרופון (ילדה בכיתה ב’, כן?) וצעקה בכריזה ‘קופאית ראשית?!! איפה את?!!”. כל הסניף נקרע מצחוק, ותוך דקה הקופאית הראשית הגיעה.

צחקנו. זה באמת היה מצחיק.  אבל מאז הם למדו את המסר הלא נכון והעלימו את המיקרופון. ועכשיו כשקופאית ראשית איננה אפשר רק לחפש את החברים שלך. או שלה.