למה להתקין ללקוח קו טלפון, אם אפשר להעביר מודמים בין שתי כתובות פעמיים, וכשאחד מהם מתקלקל לבקש מהלקוח להחליף אותו בעיר אחרת?
הסיפור המלא
אז אחרי ששידרגתי את הפלאפון בטעות, עשיתי הרבה סקרי שוק החלטתי להוסיף לעסק עוד שני קווי טלפון. ההצעה של נטוויזן היתה הכי זולה, וההצעה של סמייל היתה הכי מתקדמת וגמישה טכנולוגית, אבל את הוט אני מכיר, ולא התחשק לי להוסיף עוד ספק. רציתי להעביר את שני הקווים הקיימים לעסק החדש, להוסיף שם עוד קו, ולהשאיר אצלי קו אחד. מסובך טיפה, אבל לא באמת סיפור גדול.
מסתבר שבהוט זה כן סיפור גדול. בגלל המבנה ההיסטורי העקום של החברה הזו – היא הרי מיזוג של שלוש חברות כבלים שהן בעצמן מיזוג של איזה שמונה חברות כבלים שהוקמו בשנות התשעים – יוצא שתל-אביב ורמת-גן הן איזורים נפרדים ואסור להוט להעביר מודם מעיר אחת לשניה.
אז אם אני רוצה להעביר את שני הקווים שלי לרמת גן ולהתקין קו חדש אי אפשר להגיע אלי, להתקין את הקו ולקחת את המודמים לרמת גן. במקום זה הם מגיעים לרמת גן ומתקינים שם את הקווים, ואני צריך להביא את המודם בעצמי.
כמה ימים אחר כך הם מגיעים לתל אביבי ומתקינים קו חדש במקום הקווים התקינים לגמרי (יחסית כמובן, זה הרי קווים של הוט) שהיו שם.
לא בעיה גדולה בשבילי, בטח לא בהשוואה לכל הניתוקים, הרעשים וההפרעות, אבל עדיין מעצבן
ובנושא אחר לגמרי, אם אתה מעוניין ללמוד ולדעת איך להתגבר על פחד קהל, אפשר לעשות את זה.