לפעמים חסר פריט בתפריט של מסעדה. קורה.
לפעמים חסרים שניים.  גם קורה.
בעיקרון מלצר אמור לדעת את הדברים האלו, אבל לפעמים הוא לא מעודכן. קורה.

אבל בפעם השלישית שאתה מזמין פריט במסעדה, והמלצרית מחייכת ואומרת שזה אחלה, ואז אחרי 10 דקות חוזרת ואומרת שבעצם אין…
אז, מה שקורה זה שאתה כבר חצי שעה שרפת בלחכות.  וגם בטח נעשית הרבה יותר רעב (ולכן עצבני) ממה שהיית. ואז…
אז אם היא, או מנהל המשמרת, או מנהלת המסעדה, לא מרגישים שיש כאן בעיה גדולה זה סימן שהבעיה היא הרבה יותר עמוקה.

סימן שזה לא משהו ש’קורה’, אלא משהו שקורה כל הזמן.

ובנושא אחר לגמרי, אם אתה מעוניין ללמוד ולדעת איך להתגבר על פחד קהל, אפשר לעשות את זה.