ביקורת חברות ואירגונים - תן לכולם לדעת

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מקס ברנר הרצליה: לא סתם הם ריקים אפילו בשבת בבוקר

רואים את כל השולחנות הריקים במקס ברנר הרצליה?  זה בגלל השירות הגרוע. שבת בבוקר, כל בית קפה שפותח מחזיק מארחת כדי לארגן תור ארוך של לקוחות. אבל במקס ברנר הרצליה כמעט ריק.  למרות מזג האוויר היפה אף אחד מעשרות הלקוחות שממלאים את הארקפה הסמוך לא חושבים להגיע לכאן. ובצדק. השירות הגרוע לא מתחיל בדברים הקטנים, […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
ביקורת על קפה לאנדוור כרמיאל

לפעמים חסר פריט בתפריט של מסעדה. קורה. לפעמים חסרים שניים.  גם קורה. בעיקרון מלצר אמור לדעת את הדברים האלו, אבל לפעמים הוא לא מעודכן. קורה. אבל בפעם השלישית שאתה מזמין פריט במסעדה, והמלצרית מחייכת ואומרת שזה אחלה, ואז אחרי 10 דקות חוזרת ואומרת שבעצם אין… אז, מה שקורה זה שאתה כבר חצי שעה שרפת בלחכות.  […]

AUTHOR RATE
פינה ירוקה ושקטה – יותר מדי שקטה, כאילו, בלי מלצרים שקטה

מרוב פסטורליה, לפעמים המלצרים שוכחים לפנות ללקוחות עם פעולות בסיסיות כמו הגשת תפריט, לקיחת הזמנה או הגשת חשבון. חוסר משמעת בסיסי.  גם האוכל מגיע בעצלתיים, ולפעמים צריך תזכורת, ולפעמים צריך גם שתיים ושלוש.

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
קניון איילון: ארוחה ‘עסקית’ במחיר של מחלקת עסקים

אף אחד לא הולך לקניון איילון בשביל ארוחות גורמה.  יש משהו בקניונים בכלל ובקניון איילון בפרט שגורם לחוויית האוכל שם להיות המונית וזולה – אולי זה החוסר-טבעיות או שזה ההמונים הצועקים, אבל איכשהו תמיד מרגיש לי שמקדונלדס זה בערך As good as it gets.

התנדב להרצות לארגונים נזקקים