ביקורת חברות ואירגונים - תן לכולם לדעת

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מקס ברנר הרצליה: לא סתם הם ריקים אפילו בשבת בבוקר

רואים את כל השולחנות הריקים במקס ברנר הרצליה?  זה בגלל השירות הגרוע. שבת בבוקר, כל בית קפה שפותח מחזיק מארחת כדי לארגן תור ארוך של לקוחות. אבל במקס ברנר הרצליה כמעט ריק.  למרות מזג האוויר היפה אף אחד מעשרות הלקוחות שממלאים את הארקפה הסמוך לא חושבים להגיע לכאן. ובצדק. השירות הגרוע לא מתחיל בדברים הקטנים, […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מסעדת באבאי ביפו – מלכודת תיירים אם אי פעם היתה כזו

באתר  2eat.co.il אומרים שהצוק של באבאי הוא אחד היפים בארץ, וזה נכון, למרבה הצער זה כנראה הדבר הטוב היחיד שאפשר להגיד על המסעדה (וגם שבחורף יש שפע של חניה).  לעומת זה יש תפריט מבלבל ומטעה, מנות שמצליחות להיות גם יקרות, גם קטנות, וגם לא טעימות, ושירות אדיש.  בקיצור, הם בונים על אנשים שמגיעים לאזור פעם […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
פאב המישמיש – שיטת ‘מצליח’ להוציא ממך כסף בלי שתשים לב

כאשר פאב מנצל את זה שלקוחותיו מבושמים מכדי לשים לב לאותיות הקטנות של החשבון ודוחף להם 8 שקלים למחיר של הפיצה, זאת חוצפה. כאשר המלצר מתווכח איתך שהמלצרית הקודמת אמרה שיש תשלום נוסף (ולא מוכן להביא אותה לשולחן כי הוא יודע שאתה צודק) זו שיא החוצפה. אבל כאשר בעל הבית מתחיל לצעוק עליך שאתה מתווכח […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
ביקורת על קפה לאנדוור כרמיאל

לפעמים חסר פריט בתפריט של מסעדה. קורה. לפעמים חסרים שניים.  גם קורה. בעיקרון מלצר אמור לדעת את הדברים האלו, אבל לפעמים הוא לא מעודכן. קורה. אבל בפעם השלישית שאתה מזמין פריט במסעדה, והמלצרית מחייכת ואומרת שזה אחלה, ואז אחרי 10 דקות חוזרת ואומרת שבעצם אין… אז, מה שקורה זה שאתה כבר חצי שעה שרפת בלחכות.  […]

AUTHOR RATE
פינה ירוקה ושקטה – יותר מדי שקטה, כאילו, בלי מלצרים שקטה

מרוב פסטורליה, לפעמים המלצרים שוכחים לפנות ללקוחות עם פעולות בסיסיות כמו הגשת תפריט, לקיחת הזמנה או הגשת חשבון. חוסר משמעת בסיסי.  גם האוכל מגיע בעצלתיים, ולפעמים צריך תזכורת, ולפעמים צריך גם שתיים ושלוש.

התנדב להרצות לארגונים נזקקים