באתר 2eat.co.il אומרים שהצוק של באבאי הוא אחד היפים בארץ, וזה נכון, למרבה הצער זה כנראה הדבר הטוב היחיד שאפשר להגיד על המסעדה (וגם שבחורף יש שפע של חניה). לעומת זה יש תפריט מבלבל ומטעה, מנות שמצליחות להיות גם יקרות, גם קטנות, וגם לא טעימות, ושירות אדיש. בקיצור, הם בונים על אנשים שמגיעים לאזור פעם […]
כאשר פאב מנצל את זה שלקוחותיו מבושמים מכדי לשים לב לאותיות הקטנות של החשבון ודוחף להם 8 שקלים למחיר של הפיצה, זאת חוצפה. כאשר המלצר מתווכח איתך שהמלצרית הקודמת אמרה שיש תשלום נוסף (ולא מוכן להביא אותה לשולחן כי הוא יודע שאתה צודק) זו שיא החוצפה. אבל כאשר בעל הבית מתחיל לצעוק עליך שאתה מתווכח […]
לפעמים חסר פריט בתפריט של מסעדה. קורה. לפעמים חסרים שניים. גם קורה. בעיקרון מלצר אמור לדעת את הדברים האלו, אבל לפעמים הוא לא מעודכן. קורה. אבל בפעם השלישית שאתה מזמין פריט במסעדה, והמלצרית מחייכת ואומרת שזה אחלה, ואז אחרי 10 דקות חוזרת ואומרת שבעצם אין… אז, מה שקורה זה שאתה כבר חצי שעה שרפת בלחכות. […]
מרוב פסטורליה, לפעמים המלצרים שוכחים לפנות ללקוחות עם פעולות בסיסיות כמו הגשת תפריט, לקיחת הזמנה או הגשת חשבון. חוסר משמעת בסיסי. גם האוכל מגיע בעצלתיים, ולפעמים צריך תזכורת, ולפעמים צריך גם שתיים ושלוש.