ביקורת חברות ואירגונים - תן לכולם לדעת

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
דור אלון מחלף דבירה – כשהצוות יוצא מגידרו להתניע לך רכב

לא חכם לנסוע לאילת עם רכב שיש לו בעיות סוללה.  כזה שמתניע פעם כן פעם לא. אבל אם כבר יצאת עם רכב כזה אז המקום הנכון להיתקע בו, מסתבר, הוא תחנת דור אלון במחלף דבירה כי יש בחנות אלונית שם כמה עובדים עם נשמה שמוכנים לצאת מגידרם לסייע. אז לילה לפני ליל הסדר ירדנו לאילת […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
ויקטורי- כשקופה ראשית לא עונה

יש כמה דברים מעצבנים בויקטורי (לא המבחר והמחירים – הם סבבה. גם הניקיון) . בראש רשימת המעצבנים זה שהקופאיות לא יכולות להוציא חשבונית-מס, והשני הכי מעצבן זה כשהקופה הראשית לא זמינה להוציא חשבונית. בואו ניקח את סניף שבעת הכוכבים לדוגמה.  התור בקופות ארוך ומתיש. מילא. בכל הסופרים ככה. וכשאתה מגיע לסוף התור, ומבקש חשבונית מס […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מוכרים שאוספים לך בגדים לפני שהספקת למדוד…

חלק מחוויית הקניה בחנות בגדים היא המדידה.  זה ההבדל בין חנות לבין לקנות ברשת. לוקחים את הבגדים, בודקים איך הם נראים ומרגישים, ואז הולכים לאזור מדידה, לובשים אותם, ורואים איך זה נראה על הגוף. זו הסיבה שאנחנו מוכנים לשלם יותר על קניה בחנות כשאפשר לעשות את זה ברשת. עד לרגע שבו עובדי החנות אוספים לך […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
TWOKINGS – ריהוט לכיתה במחיר מצויין, אבל רק למי שיש זמן פנוי

בקיצור, הוא באמת עשה המון מאמץ כדי לפתור לי את הבעיה, והבעיה אכן נפתרה, והמחיר אכן היה נמוך. אבל הנשמה קצת יצאה לי בדרך, לכן אני יכול להגיד שאני כנראה אמשיך לעשות איתם עסקים, אבל רק כאשר אני לא לחוץ בזמן.

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
קניונים שחוסמים את המעברים שלהם

דוכנים בקניון הם כנראה דבר רווחי – עובדה שכמעט כל הקניונים עושים אותם. קראתי פעם שהציעו לרשת שעונים לעבור מדוכן באמצע הקניון לחנות גדולה יותר ומרכזית יותר (וכמובן מכובדת בהרבה) והם סירבו. כי כשאתה באמצע הקניון אי אפשר לא להיתקל בכך – אתה פשוט תקוע לאנשים בפרצוף. וכאן מתחילה הבעיה – כי לפעמים מרוב גרידיות הקניון דוחף כל כך הרבה דוכנים, כל כך גדולים, שנעשה קשה לעבור, במיוחד עם עגלת תינוק.

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
סיפורי מאבטחים מעצבנים

מכירים מאבטחים ‘אינטימיים’?
מכירים את כל המאבטחים האלו שדוחפים ידיים, ממשמשים אותך אם צריך או לא?

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
קניונים: הצפוף, הרע והמכוער

הלב של הטיעון הוא שכאשר רוב הקניונים בארץ שייכים לשתי משפחות (משפחת עזריאלי ומשפחת עופר) אז אפילו גופים עוצמתיים וחזקים כמו קסטרו, שופרסל ואפילו אפל – חייבים לחיות עם מה שיש.

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
סליחה, אפשר לעזור לך?

לא תלונה ספציפית נגד חנות, אלא בעיה כללית בהמון חנויות  – במיוחד חנויות בגדים אבל גם חנויות אלקטרוניקה:  אתה נכנס לחנות, והמוכר/ת הנחמד/ה (או שלא) ניגשים אליך וכמעט תמיד הדיאלוג הוא: “אפשר לעזור לך” “לא תודה” ולפעמים גם “לא תודה, אני רק מסתכל” והמון פעמים מיד אחר כך אני מרגיש צורך לצאת מהחנות.  זה מעשה […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מחסני להב רמת אביב – איך שירות נהדר מתדרדר

במשך שנים היה לסטודנטים במעונות איינשטיין של אוניברסיטת תל אביב סופר צמוד שהיה לא גדול ולא-הכי-נקי אבל לא יקר ומאד-מאד מהיר.  קראו לו ‘סופר בונוס’ ולמרות שטענו שיש לו סניפים גם בשרון הוא התנהג די כמו חנות מכולת. המגוון היה נסבל, העיצוב היה מה-80’ז אבל המחירים היו נוחים ובמיוחד היה שם שירות סופר מהיר, מהסוג […]

AUTHOR RATE(0) USERS RATE
מענה קולי בלתי נגמר – איקאה כדוגמה

אחד הדברים המעצבנים זה איך שהמענה הקולי בכל מיני חברות פשוט לא נגמר.  פעם חשבתי שזה טכניקה לעייף לקוחות שפונים לקבלת שירות, אבל אז גיליתי שגם לקוחות שפונים לקניה נתקלים במענה מאד ארוך, גם אם כי לרוב פחות.  היום אני כבר חושב שזה פשוט חוסר אכפתיות וחוסר כישרון שיווקי (אם כי עדיין יש לי תיאוריית […]

התנדב להרצות לארגונים נזקקים