לכבוד שר התקשורת משה כחלון שלום, הנידון: בקשה להצעת חוק : מניעת הטרדה טלפונית ע”י חברות מסחריות היום 28.12.2010 בשעה 14:01 קיבלתי שיחת טלפון ממספר חסוי. עניתי לשיחה, ובצד השני ענה לי סוכן של אורנג’ : – הוא: “שלום, אני גרי. ראינו שאת לקוחה של פלאפון ויש לי כמה שאלות לשאול אותך”. – אני : […]
בחורה שאני מכיר בשם מיה בן ארי, שמקדמת יוזמות חברתיות עם המון רצון טוב, מנסה כרגע להרים הצעת חוק בנושא ספאם וטלמרקטינג. הרעיון הוא להביא לישראל את חוק ה Do-Not-Call directory של רשות התקשורת הלאומית של ארה”ב (ה-FCC ) שמאפשר לאנשים להירשם במאגר לאומי של מספרי טלפון אליהם אסור לעשות טלמרקטינג. החוק יעזור לכולנו ליהנות […]
לא ראיתי את עצמי כלקוח של סלקום. כלומר, מעולם לא התקשרתי לסלקום וביקשתי להיות לקוח שלהם, אבל הם קנו את נטוויז’ן ואני לקוח של נטוויז’ן כבר 15 שנה וככה נהייתי לקוח של סלקום. אני לא יכול להגיד שהייתי מרוצה מהשרות של נטוויז’ן, אבל בחיי שעכשיו אני מתגעגע לשירות המחורבן שהם נתנו כי מאז שהם עברו […]
למה להתקין ללקוח קו טלפון, אם אפשר להעביר מודמים בין שתי כתובות פעמיים, וכשאחד מהם מתקלקל לבקש מהלקוח להחליף אותו בעיר אחרת? הסיפור המלא אז אחרי ששידרגתי את הפלאפון בטעות, עשיתי הרבה סקרי שוק החלטתי להוסיף לעסק עוד שני קווי טלפון. ההצעה של נטוויזן היתה הכי זולה, וההצעה של סמייל היתה הכי מתקדמת וגמישה טכנולוגית, אבל את […]
פלאפון לא מפסיקה להפתיע – כשבדקתי את החשבון החדש שלי גיליתי שם שני חיובים שאף פעם לא אישרתי – אחד על גיבוי מספרי טלפון, ואחד על שירותי GPS. אלו חיובים של 25 שח בחודש, שזה בדיוק הסכום שהוא מספיק קטן כדי שלא תרגיש בו כשאתה משלם 300-400 שח חשבון טלפון, אבל מספיק גדול כדי שיהיה שווה את המאמץ שלהם.
עשיתי העברת בעלות למכשיר סלולרי של פלאפון. מתברר שהוא לא נקלט עד הסוף במחשבים שלהם, ולכן הם מחייבים כרטיס אשראי של לקוח אחד ומזכים חשבונית של לקוח אחר. אה, וכדי להשיג אותם בטלפון צריך לחכות על הקו 13 דקות רק בשביל לשמוע שמוקד שירות לקוחות לא מטפל בך וצריך לפנות למוקד שירותים פיננסיים. אה, ובמוקד […]
גיליתי את זה כאשר המכשיר ה’מחודש’ שהשליח של פאלפון נתן לי בסימטה צדדית באזור התעשיה רעננה התחיל גם הוא לעשות בדיוק את אותו סוג של בעיה – מקשים שלא עובדים.
אז מה מתברר? בדיוק כמו שאני עצמי נתקעתי עם מכשיר מקולקל, מסרתי אותו לתיקון בפלאפון וקיבלתי אותו בחזרה מקולקל, כך הם עשו עם הלקוח הקודם שהמכשיר שלו הגיע אלי (‘תיקנו’ בלי לבדוק שזה עובד), וככה הם בטח עושים עם הלקוח הבא והאומלל שיקבל את המכשיר שלי.
כמה חבל שפלאפון משקיעה המון בפירסום של המכשירים החדשים, אבל אין לה מספיק מהם במלאי כדי להחליף מכשיר שהתקלקל. פעמיים.