בגדול יש לי הרבה דברים טובים להגיד על קורקינטים להשכרה בכלל, והאמת שגם על ליים בפרט. מהרים, זמינים, נוחים וכייפיים. הם אמנם לא זולים בהשוואה לאוטובוס אבל עדיין תחרותיים למדי למונית. הם פחות גוזלים דלק חניה ופקקים, וכל עוד מסדירים אץ החניה שלהם בצורה הגיונית אז הם גם די נסבלים בחינה סביבתית. שזה מהיא אותי […]
הייתי שלוש פעמים אצל מוסך ריכבי ברמת השרון, אבל שילמתי רק על פעמיים. פעם ראשונה החלפתי שם מצבר, פעם שלישית תיקנתי שם נעילה מרכזית – בשתיהן קיבלתי שירות יעיל ומחיר הוגן מאד. אבל הפעם המפתיעה היא השניה – בפעם הזו הם עזרו לי לסדר בעיה במצבר ואפילו לא לקחו כסף. בדרך כלל כידוע, אתה מגיע […]
רוצה אדם לתקן את היונדאי הקטנה שלו שעושה בעיות. מחפש בגוגל מוסכים באזור השרון עם דירוג טוב, טועה לחשוב שבגלל שהמון חברים של מוסך מגן נתנו לו דירוג גבוה הוא אכן מוסך טוב. המציאות פוגשת אותנו כבר בשיחת הטלפון, כאשר אפילו שאלות מקצועיות פשוטות לא מקבלות תשובה. עכשיו, פעם זה היה לגיטימי שהמזכירה לא תדע […]
לכבוד שר התקשורת משה כחלון שלום, הנידון: בקשה להצעת חוק : מניעת הטרדה טלפונית ע”י חברות מסחריות היום 28.12.2010 בשעה 14:01 קיבלתי שיחת טלפון ממספר חסוי. עניתי לשיחה, ובצד השני ענה לי סוכן של אורנג’ : – הוא: “שלום, אני גרי. ראינו שאת לקוחה של פלאפון ויש לי כמה שאלות לשאול אותך”. – אני : […]
בחורה שאני מכיר בשם מיה בן ארי, שמקדמת יוזמות חברתיות עם המון רצון טוב, מנסה כרגע להרים הצעת חוק בנושא ספאם וטלמרקטינג. הרעיון הוא להביא לישראל את חוק ה Do-Not-Call directory של רשות התקשורת הלאומית של ארה”ב (ה-FCC ) שמאפשר לאנשים להירשם במאגר לאומי של מספרי טלפון אליהם אסור לעשות טלמרקטינג. החוק יעזור לכולנו ליהנות […]
התקלקל לי הטלפון, ורציתי לתקן אותו במהירות או לקנות מכשיר חדש. התקשרתי לכמה מקומות לשאול אם הם מתקנים את הדגם הזה (זה לא מכשיר נפוץ במיוחד) והם היו הראשונים שאמרו שכן. מה שהם לא אמרו זה שייקח להם כמה וכמה וכמה ימים לתקן לי אותו. אז כבר כשהגעתי הרגשתי שמשהו לא בסדר, כי הטכנאי גם […]
לא ראיתי את עצמי כלקוח של סלקום. כלומר, מעולם לא התקשרתי לסלקום וביקשתי להיות לקוח שלהם, אבל הם קנו את נטוויז’ן ואני לקוח של נטוויז’ן כבר 15 שנה וככה נהייתי לקוח של סלקום. אני לא יכול להגיד שהייתי מרוצה מהשרות של נטוויז’ן, אבל בחיי שעכשיו אני מתגעגע לשירות המחורבן שהם נתנו כי מאז שהם עברו […]
לא תלונה ספציפית נגד חנות, אלא בעיה כללית בהמון חנויות – במיוחד חנויות בגדים אבל גם חנויות אלקטרוניקה: אתה נכנס לחנות, והמוכר/ת הנחמד/ה (או שלא) ניגשים אליך וכמעט תמיד הדיאלוג הוא: “אפשר לעזור לך” “לא תודה” ולפעמים גם “לא תודה, אני רק מסתכל” והמון פעמים מיד אחר כך אני מרגיש צורך לצאת מהחנות. זה מעשה […]
בסופרפארם רמת אביב יש המון נציגות ששמחות לעוט עליך במחלקת בשמים, אבל נותנים לך להתייבש בתור לבית מרקחת. נחשו איפה יותר לחוץ לי לקבל שירות? הסיפור המלא ביום שישי התעוררתי עם אלרגיה קשה וגיליתי שנגמרו לי האנטי-היסטמינים בבית, אז הלכתי לקניון רמת אביב ובדרך עשיתי בראש רשימת קניות (יפה למדי, בלי עין הרע) לסופרפארם. עכשיו, כשאתה […]
למה להתקין ללקוח קו טלפון, אם אפשר להעביר מודמים בין שתי כתובות פעמיים, וכשאחד מהם מתקלקל לבקש מהלקוח להחליף אותו בעיר אחרת? הסיפור המלא אז אחרי ששידרגתי את הפלאפון בטעות, עשיתי הרבה סקרי שוק החלטתי להוסיף לעסק עוד שני קווי טלפון. ההצעה של נטוויזן היתה הכי זולה, וההצעה של סמייל היתה הכי מתקדמת וגמישה טכנולוגית, אבל את […]