הייתי שלוש פעמים אצל מוסך ריכבי ברמת השרון, אבל שילמתי רק על פעמיים. פעם ראשונה החלפתי שם מצבר, פעם שלישית תיקנתי שם נעילה מרכזית – בשתיהן קיבלתי שירות יעיל ומחיר הוגן מאד. אבל הפעם המפתיעה היא השניה – בפעם הזו הם עזרו לי לסדר בעיה במצבר ואפילו לא לקחו כסף. בדרך כלל כידוע, אתה מגיע […]
דודה שלי תמיד קונה מתנות מהמשביר לצרכן. כבר ארבעים שנה, ולדעתי אפילו יותר. יש לה חוש טוב למתנות, לדודה שלי. אפילו סבתא זכרונה לברכה תמיד אמרה שעדיף לא להחליף מתנות שהיא קונה, כי במילא לא תמצא משהו יותר מוצלח בכסף הזה. אבל לפעמים אין ברירה. כי אפילו דודה אוסנת לא יכולה לדעת שהבגדים שהיא קנתה […]
אבל בתקופת הקורונה רשות המסים עשתה משהו שלא חשבתי שאפשר לעשות. היא הראתה שהיא מסוגלת לחלק כמויות עצומות של כסף, בדרגת דיוק מרשימה מאד ובלוח זמנים קצר עד בלתי יאמן.
סטודיו לאנד נמצאים במקלט ברמת השרון, שבתקופת הקורונה טיפה מדאיג להיכנס אליו, אבל חוץ מזה הם גורמים לך להרגיש מאד בנוח: שהם לוקחים אחריות על כל בעיה שתהיה לך עם המוצרים שלהם. סיפור לדוגמה: במאי האחרון קניתי שם מיקרופון דש. לא משהו מורכב מדי או יקר מדי (250 ש”ח). המיקרופון נתן עבודה במשך כמה חודשים […]
קפה עלמה הוא בלי ספק הקפה הכי נוח בקניון שבעת הכוכבים, במיוחד בתקופת הקורונה. לא רק שהקפה נמצא על הגשר כך שלכל שולחן יש בעצם ‘נוף’ מלמעלה ומינימום הפרעות, לא רק שלכל שולחן יש שקע צמוד כך שלא צריך להילחם על מקומות לשים את הלפטופ, ולא רק שהשולחנות מסודרים בצורה שנותנת פרטיות לרוב השולחנות, עכשיו, […]
אני כבר כמה שנים לקוח מזדמן של סדקום, חנות ומעבדה למחשבים ברמת גן. מכיוון שגם לנו יש משרד באזור הבורסה, והם בסביבה, אז יצא לי לקנות מהם לאורך השנים כל מיני פיצ’פקעסים של מחשבים: כבלים, מתאמים, ספקים, וכל דבר שצריך מהר ולא שווה להזמין בעלי אקספרס. לפני חצי שנה התקלקל לי הלנובו יוגה 920 היקר (ליטראלי) […]
לפני 4 ימים, באמצע גל השרב הנוראי הראשון של הקיץ המזגן בעסק שלי התקלקל. אני עושה קורסים באזור הבורסה ברמת גן, ובאולם הראשי נהיה חום בלתי נסבל, ופגישה שהיתה לי עם חבר כנסת והצוות שלו נדפקה לגמרי כי פשוט אי אפשר היה לנשום. התקשרתי לכמה טכנאי מזגנים, וכל אחד מהם היה עם סיפור אחר. ואני […]
כשבעל עסק מציע לך לפעמים מוצר יותר זול כי הוא יותר טוב, אתה מאמין לו יותר. כאשר בעל מקצוע יודע להראות לך כמה הוא מקצועי בלי לגרום לך להרגיש בור, כשאתה שואל יותר שאלות, מגלה יותר התעניינות ומבין יותר. התוצאה היא רווח לשני הצדדים – הוא מרוויח לקוח מרוצה ונאמן שממליץ הלאה, ואתה יודע שקיבלת […]
מסתבר שיש להם תוכנה שעוקבת אחרי תבניות הקניה של הלקוחות וכאשר הם רואים חריגה מהתבניות הם מתקשרים לבדוק. במקרה הזה באמת הכרטיס שלי נגנב והם עלו על זה עוד לפני שאני שמתי לב.